Selamat Datang

Thursday 7 April 2011

Hari Terakhir Bengkel Pembinaan Laman Web

         Akhirnya, Bengkel Pembinaan Lama Leb yang dianjurkan oleh PKG Sipitang menutup tirainya. Pada hari terakhir ini, semua peserta mengemaskini dan menambah baik laman web masing-masing. Lebih kurang jam 9.00 pagi, bermula lah sesi perbentangan.

       

        Perbentangan ini dimulakan dengan wakil SK. Padang Berampah membentangkan laman web sekolahnya. Kemudian, wakil-wakil sekolah lain membentangkan laman web mereka. Keseluruhannya, semua laman web yang dihasilkan sepanjang bengkel ini mendapat pujian dari fasililator. Fasilitator berharap semua laman web yang dihasilkan dapat di "publish"


Perbentangan ini berakhir lebih kurang jam 12.00 tengahari. Kemudian, Pegawai Teknologi Pendidikan PKG Sipitang Puan Hindun Binti Haji Harun memberikan sedikit ucapan dan seterusnya merasmikan Bengkel Pembinaan Laman Web yang telah berlangsung selama 3 hari ini.

        Setelah selesai ucapan Pegawai Teknologi Pendidikan PKG Sipitang, fasililator mengumumkan 3 laman web terbaik dan mereka diberikan sedikit cenderamata. Tiga sekolah yang terpilih ialah SJK Chun Hwa ( Ketiga), SK.Pekan ( Kedua ) dan SK.banting ( Pertama ). Tahniah kepada mereka.  Kedua-dua orang fasilitator ini juga diberikan sedikit cenderahati oleh pihak PKG Sipitang.Setelah selesai acara penyampaian cenderahati ini, semua peserta menjamu selera dan majlis bersurai.





     

No comments:

Post a Comment