Selamat Datang

Thursday 15 September 2011

BERAKHIRNYA UPSR 2011

           Hari ini merupakan hari terakhir untuk Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR ) 2011.  Peperiksaan hari ini bermula dengan kertas Sains bermula jam 8.00 pagi diikuti Bahasa Inggeris kertas 1 bermula jam 10.30 pagi dan seterusnya Bahasa Inggeris Kertas 2  bermula jam 11.45 pagi.  Setelah berehat seketika, bermula jam 2.30 petang Ujian Aplitud bermula.

           Seawal  pagi lagi, hujan turun dengan amat lebat sekali. Ditambahkan dengan ketiadaan bekalan elektrik seketika di sekolah menyebabkan suasana pagi di sekolah agak tenang dan sepi. Lebih kurang jam 8.00 pagi baru lah bekalan elektrik kembali kepada sediakala. Pihak sekolah amat bersyukur kerana jika tiada bekalan elektrik, susah untuk calon menjawab peperiksaan kerana keadaan sekeliling gelap.

         Pihak sekolah juga dilawati oleh wakil SK. Sindumin untuk meminjam khemah untuk acara sambutan hari raya sekolah mereka minggu depan. Pihak sekolah juga di lawati oleh Guru besar Ulu Bole untuk membincangkan mengenai perkhemahan Perdana yang akan diadakan nanti.

No comments:

Post a Comment