Selamat Datang

Saturday 17 September 2011

JOGATHON DAN SUKANEKA PSKPPS DAERAH SIPITANG

            Hari ini bermula seawal jam 7.00 pagi, pendaftaran untuk Pertandingan Jogathon PSKPPS Daerah Sipitang telah berlangsung. Pertandingan ini melibatkan semua guru di daerah sipitang melalui zon masing-masing.

         Setelah semua peserta mendaftarkan diri, jam 8.00 pagisemua peserta dilepaskan untuk larian jogathon. Guru Besar SK.Banting dilihat mendahului semua peserta lain di depan dengan lariannya yang sangat bertenaga. Setelah semua peserta memulakan langkah larian masing-masing, lebih kurang jam 9.15 pagi semua peserta berjaya menamatkan larian mereka bermula dari SMl.Padang Berampah menuju ke SFI dan patah balik semula ke SMK. Padang Berampah.

         Selesai larian jogathon, acara golf telah dimulakan dan kelihatan Pegawai Pelajaran Daerah, Encik Abdul Razak Abdul Karim memulakan pukulan disamping peserta-peserta lain. Setelah acara pukulan golf tamat, acara sukaneka telah bermula. Terdapat pelbagai acara sukaneka disediakan oleh penganjur dan urusetia. Kelihatan guru-guru gembira dengan sukaneka yang berlangsung.

         

No comments:

Post a Comment