Selamat Datang

Monday 27 June 2011

1M1S1M

          Pada hari ini, selepas perbincangan antara guru-guru dan Penolong Kanan Kokum, 1M1S1M telah di tunda lagi ke minggu hadapan memandangkan surat pemberitahuan kepada ibu bapa dan penjaga belum di edarkan. Dengan ini, P & P akan berjalan  seperti biasa mengikut jadual waktu yang telah di tetapkan.

         Pada hari juga, juruteknik sekolah masih tidak menghadirkan diri ke sekolah. Disebabkan itu, semua perancangan guru untuk menggunakan peralatan ICT dalam P & P terbengkalai lagi dan alternatif lain terpaksa di ambil. Mengikut sumber yang tidak rasmi, juruteknik sekolah telah mendapat surat perpindahan ke tempat baru tetapi pentadbir sekolah belum menerima sebarang surat mengenai perkara sedemikian. Diharap surat dan dokumen yang berkenaan dengan hal ini akan dapat diselasaikan dengan segera.

         Dalam perhimpunan pagi hari juga, Guru Besar telah mengumumkan bahawa 30 JUN 2011( Khamis )  merupakan hari cuti berganti sekolah sempena lawatan Perdana  Menteri Malaysia ke GATA Sipitang 2011 dan akan di ganti pada 2 JULAI 2011 ( Sabtu ) sempena Larian 1Murid 1 Sukan 1 Malaysia.

No comments:

Post a Comment