Selamat Datang

Tuesday 28 June 2011

JURUTEKNIK KOMPUTER SEKOLAH BERTUKAR...

              Menurut berita yang tidak rasmi, sahlah Juruteknik Komputer sekolah telah bertukar balik ke semenanjung. Tetapi, negeri mana dia ditempatkan tidak diketahui memandangkan surat rasmi dari pihak JPA belum diperoleh oleh pihak sekolah. Tahniah diucapkan kepada beliau. Walau bagaimana pun, beliau masih belum meninggalkan semua kunci pusat komputer  dan Bilik Akses sekolah. Diharap beliau akan menyelesaikan semua masalah tersebut dengan segera.


             Pada hari ini juga, Penolong Kanan Ko-Kurikulum sibuk menyediakan surat-surat berkaitan Larian 1Malaysia 1Murid 1Sukan memandangkan beliau akan ke IPG Keningau pada tarikh larian berkenaan dijalankan. Semua murid diberikan surat jemputan untuk menjemput ibubapa menyertai Larian 1M1S1M yang akan berlangsung 2 Julai 2011 nanti.


              Perancangan sukan dan permainan selepas Larian 1M1S1M juga dilakukan dengan menetapkan sejenis sukaneka " Soccer Crap" diadakan untuk semua murid lelaki dan perempuan dan untuk para ibubapa. Di harap dengan sukaneka yang diadakan selepas larian ini dapat memeriahkan lagi acara tersebut.

No comments:

Post a Comment