Selamat Datang

Wednesday 29 June 2011

MESYUARAT TERGEMPAT GATA 2011

         Seawal selepas perhimpunan pagi tadi, mesyuarat tergempar telah diadakan oleh Guru Besar bersama para guru berhubung dengan Pesta GATA 2011 yang akan berlangsung mulai esok.  Dalam mesyuarat tadi, beberapa perkara telah dibincangkan. Antara perkara yang akan dibincangkan ialah menetapkan guru yang akan menjaga pameran pada 1 Julai 2011 bagi mewakili Zon Selatan memandangkan 'turn"  Sekolah Kebangsaan Banting bertugas bagi sesi pagi bermula jam 7.30 pagi sehingga 11.30 pagi.

         Dari mesyuarat tersebut, 3 orang guru terpilih untuk menjaga pameran yang akan berlangsung 1 Julai 2011. Antara guru yang terpilih ialah Puan Mahani, Encik Wan Mohd Afindi dan Encik Mohd Hairy. Dalam mesyuarat tadi juga, beberapa orang guru di minta untuk menyediakan papan tanda yang mengandungi nama sekolah-sekolah Zon Selatan. Beliau adalah Cik Nurani dan Puan Asiah.

        Beberapa guru lain juga diminta untuk menyediakan beberapa perkara untuk persiapan GATA 2011 nanti. Antara perkara lain ialah Brosur yang disediakan oleh Puan Ivy, gambar staf sekolah disediakan oleh Encik Wan Mohd Afindi dan bakul untuk meletakkan brosur dan gula-gula disediakan oleh Puan Ismarinny.

        Keesokan harinya, semua benda ini akan diletak dan dipamerkan di tapak pameran di GATA 2011 yang diuruskan sepenuhnya oleh Semua Guru Besar daerah Sipitang. Diharap mereka dapat menyediakan yang terbaik memandangkan Perdana Menteri Malaysia akan melawat tapak pameran esok.

       Hari ini juga, murid-murid tahap 2 sudah mulai mengisi penyertaan untuk  " Soccer Crab" yang akan diadakan pada 2 Julai 2011 nanti.

No comments:

Post a Comment