Selamat Datang

Thursday 23 June 2011

PERUBAHAN JADUAL WAKTU

             Disebabkan program 1M1S1M, jadual waktu setiap guru telah berubah. Ini melibatkan guru-guru tahap 2 khususnya. Ada di antara guru yang terpaksa bertukar mata pelajaran yang perlu di ajar dan ada yang kekal dengan jadual waktu yang lama.

             Pada hari ini, Guru Besar tidak hadir ke sekolah kerana menghadiri Mesyuarat MGB dan kerani sekolah tidak hadir kerana menghadiri mesyuarat perubahan gaji. Juruteknik sekolah juga tidak hadir ke sekolah kerana ada urusan. Banyak urusan yang melibatkan penggunaan alatan ICT terutamanya P & P  tidak dapat dilakukan kerana ketiadaan juruteknik berkenaan.

            Hari ini juga, bekalan elektrik di sekolah terputus selama 2 jam kerana terdapat gangguan di Pekan Sipitang dan hal ini menyebabkan satu daerah terputus bekalan elektrik. Akibat dari gangguan ini, P & P yang menggunakan alatan elektrik tidak dapat dilakukan seperti yang dirancang dan cara alternatif yang lain di gunakan untuk meneruskan sesi pembelajaran di dalam kelas.

           Ketua Panatia Mata Pelajaran teras juga sibuk dengan membuat Pelan Rancangan Strategik bagi mata pelajaran masing-masing. Setiausaha Dalaman sekolah juga sibuk dengan pengisian markah untuk Peperiksaan Penggal 1 yang telah berlangsung sebelum cuti sekolah hari itu.

       

No comments:

Post a Comment