Selamat Datang

Monday 25 July 2011

PERHIMPUNAN PAGI YANG SEPI...

         Pada hari ini, sesi persekolahan bermula  suasana yang tenang dan sepi.  Hal ini kerana cuaca pagi yang mendung dan tenang. Perhimpunan pagi hari ini tidak semeriah sebelumnya kerana kehadiran guru yang tidak menggalakkan. Hal ini sedemikian kerana guru-guru mungkin menghadapi masalah peribadi masing-masing. Guru besar juga tidak hadir dan dari sumber yang tidak rasmi mengatakan beliau telah mengikuti rombongan melawat ke SK.Ulu Lubai, Sarawak.

          Perhimpunan pagi hari ini mulai ceria dan meriah selepas Penolong Kanan Ko-Kurikulum, Encik Sugianto Panus dan Puan Ismarinny Sarbini memanggil beberapa orang murid untuk mengeja beberapa perkataan English dan diikuti dengan bacaan sifir oleh beberapa orang murid.

       Sesi P&P masih berjalan seperti biasa memandangkan kebanyakan guru ada di sekolah dan setiap waktu kelas dapat diisi. Beberapa murid LINUS juga di panggil untuk diberikan Ujian Saringan untuk  menguji tahap mereka dan alhamdulillah kebanyakan murid melepasi Ujian Saringan yang dijalankan.

        

No comments:

Post a Comment